Reparació d'hèlix de motor de vaixell de bricolatge

En detall: reparació d'hèlixs de motors foraborda per a vosaltres mateixos d'un veritable mestre per al lloc my.housecope.com.

Germans! El maig, no va tenir temps d'esquivar la fusta a la deriva i com a conseqüència de la col·lisió es va trencar la meitat de la pala de l'hèlix d'alumini. Motor Merck 90, un cargol nou costa uns 6.000 rubles, així que vaig pensar a reparar-ne un de trencat, vaig buscar a Internet com si hi hagués un parell d'oficines a Moscou. Potser algú va intentar reparar el cargol o no emmalaltir i comprar-ne un de nou? No em sap greu els diners, més aviat la pregunta és interessant, per exemple, es pot curar i posar com a còpia de seguretat

Recentment hi havia un tema. Tot depèn del cost de l'obra 🙂 I llavors només posaria aquest cargol en estoc. Així que aneu a la botiga 🙁

Vaig intentar soldar aquests cargols amb argó cap a l'exterior, tot sembla estar força bé, però amb un lleuger cop sobre qualsevol obstacle, es trenca al lloc de la soldadura, així que es repara si hi ha reserva de corrent per arribar al lloc. I ni tan sols ho intentaria.

Una vegada, en una reunió de motors d'aigua, vaig conduir pels camps de gel de Crimea amb Whirlwind. Amb prou feines vaig arribar a casa, gairebé em vaig convertir en Chelyuskin, el vent va moure els camps i els va eliminar realment, el gel es va trencar durant una hora i mitja. Després d'aixecar el motor, vaig veure que havia conduït amb una fulla i no me'n vaig adonar, només quedaven les arrels de les dues fulles. No hi havia vibració, anava guanyant velocitat més fàcil i no hi havia tota la velocitat.

Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge


MAK-360 va escriure:

> Vaig intentar soldar aquests cargols amb argó cap a fora, tot no està malament
> com, però amb un lleuger xoc amb qualsevol obstacle, es trenca
> el lloc de la soldadura, de manera que es repara si el corrent està en estoc fins a
> llocs per caminar. I ni tan sols ho intentaria.

Vídeo (feu clic per reproduir).

Vaig pensar aproximadament que la meitat del cost del nou es donaria per feina, però no tindria gaire sentit. Publicaré una foto d'una finta que no va poder suportar la batalla amb un enganxament))) Avui l'he substituït per una de nova

\ S'ha intentat soldar aquests cargols amb argó cap a l'exterior, tot sembla estar força bé, però amb una lleugera col·lisió amb qualsevol obstacle, es trenca al lloc de la soldadura, així que es repara si hi ha corrent per arribar al lloc. I ni tan sols ho intentaria. \

Així que potser ho has provat amb aquestes mans?
Una hèlix normalment reparada, pas a pas i equilibrada funciona igual de bé (i sovint millor) que una de comprada a la botiga.
Aquí teniu el cargol (Susa 140) abans i després de la reparació, després de la reparació ha estat en funcionament per la tercera temporada

Aquesta hèlix (Yama 30), després de la seva reparació, ja ha participat en diverses curses de fons i ningú té pressa per tornar per a la revisió.

Hi ha moltes més fotos amb cargols, en pitjor estat abans de la reparació (o generalment soldades des d'un cub nu, principalment per a competicions) i fa diverses temporades que funcionen. Tot depèn de les mans.

Data d'inscripció: 22-14 de juny

El tema tracta sobre la reparació de l'hèlix fora borda. Necessites algun consell - demana als nostres pescadors.

Sol·licitud: en aquest fil, abstenir-se de les inundacions. Per a aquells que volen "parlar només",a la part inferior de cada missatge hi ha un botó "Respondre en inundació".

Per a preguntes sobre el motor foraborda, hi ha tota una secció "PLM".

By Boats: una secció de vaixells amb un munt de temes.

Escollint un cargol per al vostre PLM, subjecte - "Selecció, substitució d'una hèlix de vaixell”.

Qualsevol inundació en aquest fil serà esborrada pels moderadors, sense explicacions ni advertències. Inundacions malicioses: el risc de ser prohibit.

Però, malgrat l'estricte de les nostres Normes, us desitjo una comunicació agradable. Si necessiteu ajuda, poseu-vos en contacte.

Data d'inscripció: 30-15 de novembre

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Novoaltaisk-beloyarsk

    digues als nois com corregir el cargol? si és possible? doblegat al riu la vibració és terrible, a la riba corregida sobre una soca, visualment està molt torta. suza-9.9

    Data d'inscripció: 24-14 de juny

    digues als nois com corregir el cargol? si és possible? doblegat al riu la vibració és terrible, a la riba corregida sobre una soca, visualment està molt torta. suza-9.9

    Millor agafar-ne un de nou, sé que un amic em va enviar a governar a algun lloc de Sant Petersburg.

    No discutis mai amb els idiotes, t'enfonsaràs al seu nivell, on t'aixafaran amb la seva experiència!

    Data d'inscripció: 23-14 de juny

    si és possible? Potser, però necessiteu un equip especial i un tobogan. Més fàcil enviar Almaya a Sant Petersburg. Serà millor que el nou.

    Data d'inscripció: 22-14 de juny

    Estic d'acord amb Mitrich i Sergei.

    Afegiré: un cargol endreçat incorrectament arruïnarà ràpidament l'eix o el coixinet (s) de l'eix; es trencarà com un disc de roda desequilibrat.

    Data d'inscripció: 16-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Barnaul
    • Puc ser útil: ordinadors

    digues als nois com corregir el cargol? si és possible? doblegat al riu la vibració és terrible, a la riba corregida sobre una soca, visualment està molt torta. suza-9.9

    Per regla general, una o dues fulles es dobleguen. Si veus que està tort, corregeix-ho. Trieu la fulla menys danyada, feu-ne una no torta, però la resta al llarg d'ella. I comproveu tota la resta, eix, taps d'endolls, connectors de tancs. Quants cargols doblegats i colpejats hi havia, mai hi va haver una vibració particular en els motors de fins a 15 eugues. Els pesos i les mides no són els mateixos.

    En Peter, és clar, és bo, però en aquesta categoria no és molt pressupostari.

    A l'última sortida de pesca vaig colpejar un petit tros de fusta. La velocitat va baixar 2-3 km. Els seus. símia. A casa, al garatge, vaig arreglar les rebaves en una fulla, i a la propera sortida de pesca ja veurem què passava.

    La publicació ha estat editada per stalex: 03 d'octubre de 2016 - 20:06

    He estat estudiant tota la vida. Esperem que les vacances no arribin aviat.

    Data d'inscripció: 16-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Barnaul
    • Puc ser útil: ordinadors

    Estic d'acord amb Mitrich i Sergei.

    Afegiré: un cargol endreçat incorrectament arruïnarà ràpidament l'eix o el coixinet (s) de l'eix; es trencarà com un disc de roda desequilibrat.

    Llegeix també:  Reparació de bricolatge de làmpades fluorescents epra

    Però no estic d'acord ni amb Engels ni amb Kautsky... (Cor d'un gos)

    No, bé, pots arruïnar-ho tot amb els nostres homes, però perquè ràpidament els coixinets, i encara més l'eix, les moreres, sóc categòricament desagradable.

    Si hi ha una forta vibració al motor de fins a 15-18 forces sobre el timón, la diferència de curvatura de les pales de l'hèlix es pot veure fins i tot després de 3-4 o fins i tot 5 estrelles. I si no amb una mirada "armada", no hi ha cap pregunta.

    Com a l'exèrcit: - encara que lleig, però uniforme.

    He estat estudiant tota la vida. Esperem que les vacances no arribin aviat.

    Data d'inscripció: 19-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Malinbiao
    • Puc ser útil: no hi ha res per ajudar

    En el diluvi, neix la veritat.

    Data d'inscripció: 16-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Barnaul
    • Puc ser útil: ordinadors

    El node en aquest cas és un reductor, la resta de detalls del node. Per reduir la vida útil del NODE, una de les peces ha de fallar.

    L'eix perd geometria immediatament després de l'impacte.

    Aleshores, l'eix doblegat trenca els segells d'oli, l'aigua entra a la caixa de canvis, després s'acaben els coixinets, etc. cada cop més.

    L'eix estava doblegat, hi havia aigua a la caixa de canvis.

    Si l'eix no està doblegat, fins i tot un "allisament visual sobre un cànem" a una condició més o menys la mateixa de les fulles no hauria de donar una vibració forta. Això sí, si l'ull no és de vidre i les mans creixen per sobre de la cintura

    He estat estudiant tota la vida. Esperem que les vacances no arribin aviat.

    Data d'inscripció: 16-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Barnaul
    • Puc ser útil: ordinadors

    No hauries de ser així, una cosa és una rebava, una altra és un canvi en la geometria del cargol. Crec que, per descomptat, l'eix no es trencarà immediatament, però reduirà significativament el servei d'aquesta unitat.

    No, bé, pots seure, plorar, apagar el motor i anar a l'aparcament amb els rems, activant l'alarma, és clar, i trucar a un missatger de correu al sotik per enviar urgentment l'hèlix a Sant Petersburg.

    I es pot, per descomptat, valorar les molèsties, prendre mesures per a la restauració i seguir pescant.

    Aquí cadascú decideix per si mateix

    He estat estudiant tota la vida. Esperem que les vacances no arribin aviat.

    Data d'inscripció: 29-14 de juny

    Data d'inscripció: 16-14 de juliol

  • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatgeEnvieu PM
    • Ciutat: Barnaul
    • Puc ser útil: ordinadors

    I si la situació és encara més deplorable -una fulla trencada-, hi ha llocs on sàpiguen soldar, o definitivament per als metalls no fèrrics?

    A Novosibirsk, he vist repetidament anuncis per a la restauració de cargols i caixes de canvis, el preu de l'anunci és humà. No em vaig aplicar. I no va trucar.

    IMHO, la capacitat de soldar depèn molt del material. Però sorgeix la pregunta, ha sobreviscut el tros trencat?

    Si hi ha una necessitat, cal trucar per conèixer la tecnologia i després decidir

    He estat estudiant tota la vida. Esperem que les vacances no arribin aviat.

    Data d'inscripció: 23-14 de juny

    "L'alineació visual del cànem" a més o menys el mateix estat de les fulles no ha de donar una vibració forta. Lliga la merda a un cop, el meu cargol, alineat lluny del cànem, donava una vibració decent, visualment tot estava en ordre. Va trobar una articulació només en un turó.

    Data d'inscripció: 30-14 de setembre

    Qualsevol peça de fosa després de l'impacte tindrà una geometria trencada, i el redreçament i la soldadura són pràcticament impossibles. Per arreglar defectes en peces de geometria complexa, el cargol es necessita almenys una matriu per a aquest cargol, bé, mans amb experiència adquirida per més d'un producte. Vaja, no només feu la mateixa corba, a totes les pales, sinó que també s'ha d'observar l'angle d'inclinació, respecte a l'eix, i el pas.

    De seguida sorgeix la pregunta, quina diferència hi ha entre un cargol propietari i una còpia? Probablement, precisió de fabricació i proximitat a la corba ideal i eficiència propera a l'ideal.

    Tanmateix, l'opció amb cànem, en condicions de pesca, és senzillament necessària per continuar pescant i tornar a la base.

    Fes alguna cosa útil a la vida, llavors serà agradable.

    Pàgines 1 2 A continuació

    Has d'iniciar sessió o registrar-te per publicar una resposta.

    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Lensky
    • Gran
    • Inactiu
    • On: Regió d'Irkutsk
    • Enregistrat: 10-02-2017
    • Publicacions: 998

    Tinc experiència en la restauració de totes les característiques de funcionament dels cargols de motors importats.Si el tema és interessant per a algú, puc compartir la meva experiència en detall.

    ..molt Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Lensky
    • Gran
    • Inactiu
    • On: Regió d'Irkutsk
    • Enregistrat: 10-02-2017
    • Publicacions: 998

    ..el text és borrós Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Lensky
    • Gran
    • Inactiu
    • On: Regió d'Irkutsk
    • Enregistrat: 10-02-2017
    • Publicacions: 998

    ✔️ fas.st/1SYO-T - Gran selecció de cargols i accessoris nous

    Subscriu-te al canal principal:

    El cargol girat de la Yamaha 30 es va reanimar. Perforat a través del cargol i inserit els passadors que impedeixen que la màniga giri. L'amortidor va romandre girat però es va bloquejar fermament.
    El mètode no és el més humà i correcte, sinó molt senzill i barat.
    Si sabeu com arreglar aquest cargol, escriviu als comentaris.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    putes ulleres reductores a la carn

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Si et quedes encallat o et trobes en algun lloc amb una pedra, canvia immediatament la caixa de canvis 🙂 Així que és millor comprar-ne una de nova

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    cargol tipus ben apretar les premses shaeba a l'amortidor, de tant en tant cal apretar massa i ja està. així que vaig girar un cargol nou.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    va fer el mateix. Acabo de tallar els fils i els vaig plantar en una inseparable ermita.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Amb un fil serà clarament més fiable.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Llavors, els pins van sobreviure o no?

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Vam muntar al cargol durant uns 20 minuts i no va passar res delictiu. Tot s'atura. Mentides com a recanvi.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Nois, aquests amortidors es poden demanar per separat i tornar a premsar (duraran cinc minuts i no d'alguna granja col·lectiva)

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Bloc silenciós al mercat d'automòbils adequat

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    només et volen vendre malament

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Per exemple aquí i així successivament

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Si us plau, digueu-me on fer la comanda. Vaig cavar tot Internet i no trobo cap figa. També el cargol és d'acer

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Funcionaris al forn! El divorci és important per a ells, no el vostre benestar.
    Hi ha amortidors per separat, vaig comprar el cargol a Toha i el vaig reprimir jo mateix.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Em vaig trobar amb un problema així ara mateix, digueu-me quant de temps va trigar?

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imagina que ho he fet d'una altra manera. On la femella divideix el forat, vaig perforar el cargol a ambdós costats i vaig enganxar un passador al llarg de les vores de la frontissa.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Aquest és un cargol de recanvi. Només va trigar una hora aproximadament. Per tant, les estadístiques són massa petites.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Has fet alguna cosa estúpida, 1.Agafeu els motors fora borda soviètics, l'hèlix està fixat amb agulles de llautó o bronze, no parlaré de la força dels metalls, en resum, les agulles d'alumini no s'enrotllen en aquesta opció de muntatge. 2. L'amortidor reforçat amb goma proporciona una reducció de les càrregues radial-dinàmiques de l'eix de la caixa de canvis, és a dir, totes les discrepàncies dinàmiques arribaran als coixinets radials de l'eix de la caixa de canvis, donant lloc a la destrucció de la caixa de canvis.
    3. Abocar aquestes coses amb epoxi també és estúpid, és més fàcil tallar fils en un cargol i girar les agulles i posar els fils a la cola, llavors estarà mort.
    4. Malauradament, no vaig entendre bé del vídeo què es va desplaçar exactament (amortidor de diàmetre exterior)?
    5. Aquí, el mateix, només al cap de 70 km, tot va caure en mal estat

    Llegeix també:  Reparació de bricolatge NSh 50

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Les agulles d'alumini no són res. Ja sigui d'acer (llautó), o gens. Però és millor substituir d'alguna manera l'amortidor.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Per descomptat que tens raó, però he procedit de consideracions o ho he llençat o ho he intentat.
    No tenia un objectiu per fer-ho amb força. Si giro les agulles d'alumini, de seguida llençaré aquest cargol.
    Crec que tothom entén que qualsevol canvi al disseny de la fàbrica es fa sota el vostre risc i risc.
    A finals de mes muntaré aquesta hèlix durant un parell de dies. I després escriuré què li va passar.

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Reparació d'hèlix de vaixell de bricolatge. Reparació amortidor / acoblament / buixó.

    O inicieu sessió mitjançant un d'aquests serveis

    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Els comentaris només els poden publicar els usuaris registrats

    Registreu un compte nou a la nostra comunitat. Això no és difícil!

    Cap usuari registrat està veient aquesta pàgina.

    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge
    • Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Temik »17 d'abril de 2014, 15:21

    DOBRO »17 d'abril de 2014 21:42

    Temik »17 d'abril de 2014 22:37

    Temik »16 de juny de 2014, 22:55

    Temik "07 de juliol de 2014, 14:42

    Afegit després de 7 minuts 39 segons:
    Sí. L'anell del cargol també està tort i penja com ningú sap què! Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Temik »09 de juliol de 2014, 00:14

    Cap »10 de juliol de 2014, 09:34

    Temik »10 de juliol de 2014, 11:12

    I quants diners més costarà? No va ser més fàcil comprar-ne un de nou xinès?

    Vaig agafar un motlle amb morter de ciment d'una fulla. Ara ajustaré totes les fulles una a la vegada, des del principi. Després talla i serra. Acabar. El més interessant és què, com i per a què. Has d'aprendre d'alguna cosa.

    Sagitari "10 de juliol de 2014, 13:25

    Temik "10 de juliol de 2014, 17:22

    Salomònic »10 de juliol de 2014, 23:17

    Babiyi »11 de juliol de 2014, 00:20

    No em diguis què i com he de fer, i no et diré on has d'anar!

    Temik »11 de juliol de 2014, 23:53

    Això no ho discuteixo. Ho sé. Però vull descobrir les subtileses jo mateix i aprendre. Això és tot segur. Bé, només m'interessa. Interessant i ja està. Vull provar-ho jo mateix. Comprèn els teus errors per treure'n conclusions i cada vegada és millor fer-se cargols per tu mateix. Així és. Imatge - Reparació d'hèlixs de motor d'embarcacions de bricolatge

    Afegit després de 6 minuts 57 segons:

    DOBRO "12 de juliol de 2014, 17:39

    Temik »14 de juliol de 2014, 12:13

    Compte de convidat "14 de juliol de 2014, 13:20

    Tem, panimash què passa, intentaré explicar-ho més fàcil.))
    Primer, feu una diapositiva pas a pas perquè pugueu veure per vosaltres mateixos el que esteu fent.
    Tot el que fas és des de la ociositat, però no t'acosta al cargol correcte.
    Per què.
    La resposta és senzilla: no saps si la fulla que vas prendre la impressió és correcta.
    Jo personalment tenia 1 cargol perfectament correcte, aquest és el que Almay no va dictaminar després de la comprovació. És cert, encara va resultar una mica desordenat, no el pas tal com hi està escrit, 15 està escrit, però realment el més net 14. I Almay va fer que jo i els meus amics tinguéssim més de cinquanta cargols.

    A veure què passa, només un exemple.
    A l'hèlix, per exemple la teva, hi ha escrit la marca 9 14X3X14, però en realitat les pales poden estar a la base (hub) 1516 i acabar l'any 1413 i a partir d'això, el principi de la pala comença a girar, i el vores s'alenteix, de manera que el vaixell no va. progressiva), llavors la possibilitat d'anar és real, però qui sap sense comprovar.
    Per tant, si voleu aconseguir alguna cosa, però cal abordar el tema amb la màxima cura.

    Però, al meu entendre, si no vas a fer això, llavors és més fàcil enviar a Lyokha perquè faci el cargol i que sigui una mica més car, no es tracta de diners, ja has perdut el teu puto desig. i els moribunds. del segell d'oli, o el vaixell no va.

    Abans de Lyokha, vaig fer cargols per a un pilot conegut en un moment a Sant Petersburg, tot li va fer mal fins que va començar a confiar en els aprenents. Li vaig donar l'hèlix, el resultat és el segon lloc de la seva classe a la "Ice Race". ”, la velocitat és de 7879 km/h. en lloc de 7374 km/h.

    Temik "14 de juliol de 2014, 13:32

    Assumpte: Hèlixs, reparació restauració?! - Reparació, revisió, manteniment d'embarcacions flotants - Vaixells i vaixells - Transport (vehicles) - Secció principal - Fòrums de l'Open Club Petersburg Hunter

    "Qui caci i pesca no obtindrà res!" "De mi mateix i per al meu germà!"

    Un cargol restaurat correctament no és pitjor que un de nou. A més, la restauració és 3-4 vegades més barata que un cargol nou (no original). Quan mates un cargol 2-3 vegades durant l'estiu, l'estalvi és important.

    Creieu-me, és possible a la pràctica. Tot depèn del mestre.

    Si necessites que algú arregli el cargol, truca al PM, et donaré el número de telèfon del mestre.

    No vull publicar-ho en el domini públic.

    Si els vins valen 20 mil i espereu un mes. Aleshores no hi ha alternatives. I per a 2t.r és més fàcil comprar-ne un de nou.

    Si el cargol costa 20 mil i espereu un mes. Aleshores no hi ha alternatives. I per a 2t.r és més fàcil comprar-ne un de nou.

    Llegeix també:  Reparació de rellotges electrònics de bricolatge 7

    Si necessites que algú arregli el cargol, truca al PM, et donaré el número de telèfon del mestre.

    No vull publicar-ho en el domini públic.

    l'únic cargol, el seu preu és el mateix, no n'hi ha d'altres.

    Ah, Lesha "Almay"! Viu a Krasnoe Selo. També hi té un taller.

    El mestre és bo, ho fa amb ànima. Ho fa pràcticament de tot: solda les pales, equilibra, restaura la geometria, angles d'inclinació, canvia el pas de l'hèlix, etc. Jo mateix he utilitzat repetidament els seus serveis. El conec del RCC.

    ✔️ TOT per a la pesca:

    Subscriu-te al canal principal:

    El cargol girat de la Yamaha 30 es va reanimar. Perforat a través del cargol i inserit els passadors que impedeixen que la màniga giri. L'amortidor va romandre girat però es va bloquejar fermament.
    El mètode no és el més humà i correcte, sinó molt senzill i barat.
    Si sabeu com arreglar aquest cargol, escriviu als comentaris.

    Vídeo Reparació de bricolatge d'una hèlix de vaixell d'hèlix. Reparació amortidor / acoblament / buixó. canal VeterNSK

    L'amortidor (coixí) de l'hèlix estàndard (original) Suzuki DF-15 va girar. Segons els servents, un casquet reemplaçable no està inclòs a les peces de recanvi. Llançant una hèlix amb les pales intactes, la mà no s'aixeca El nostre país està ple de Kulibins. Això dóna lloc a la pregunta real: "Qui va tractar el problema, com? “. Refer sota la clau com a opció, que va acompanyada de perforació, ho deixo com l'últim.
    Aquest problema també s'aplica a altres marques de motors.

    Vaig perforar un amortidor (goma) en diversos llocs, el vaig omplir de cola, vaig cargolar diversos cargols autorroscants - Conté 20 hores passats. Ara en estoc, en faig servir un d'alta velocitat. Yamaha 8.

    Segons tinc entès, es va perforar la goma per arribar al cos del cargol i la cavitat es va omplir de cola (què?). I on es van cargolar els cargols? Si en el cos de goma a falca, no és millor utilitzar varetes amb cola? Segellaran millor que els cargols autorroscants.

    Sí, ho vaig fer. Va agafar cola molecular en un tub petit. Potser hauria d'haver estat diferent?

    Valera, pensa-hi tu mateix. què és millor vendre'ls: un cargol o un casquet. Ara, si us ofereixen una funda per 100 i un cargol per 200 (en funció dels preus, per exemple, segons el meu enllaç), aleshores seria millor que venguessin la funda. Però les persones intel·ligents també s'asseuen allà i entenen. que òbviament no pots comprar una màniga per 100.
    Gena, i això ja es diu d'una altra manera: boig: Per tant, vaig enviar la meva pregunta sobre la situació a no l'última persona del servei.

    ———- Afegit a les 09:40 ———- La publicació anterior es va publicar a les 09:38 ———-

    Deliri directiu. el casquet es ven i es canvia, només cal tallar el con per premsar ..
    Està clar que el mandril és necessari, i també la pregunta és sobre la restauració, perquè l'amortidor també costa diners. Aquests són els matisos de tecnologia i equilibri (tenint en compte la velocitat) per tal de restaurar l'hèlix no com a hèlix de recanvi, sinó com a hèlix en marxa.

    ———- Afegit a les 11:13 ———- La publicació anterior es va publicar a les 09:40 ———-

    Sí, ho vaig fer. Va agafar cola molecular en un tub petit. Potser hauria d'haver estat diferent?
    Bé, d'una altra manera, en aquesta versió, només es pot fer amb cargols autorroscants, com ja s'ha esmentat, si omplen el paper de segells separadors. el cargol autorroscant talla el cos pràcticament sense trencar el forat. No he vist els casquets del meu cargol. Si hi ha un cos sòlid, sí, però si la superfície exterior té costelles longitudinals, això pot entrar al Una altra vegada, calen experiments amb cola per suportar l'entorn com un hàbitat.
    Però això és teoria (IMHO), i els professionals encara estan en silenci.

    Sobsno la millor tecnologia de recuperació :)

    Cargols i cola. Vaig passar unes 20 hores, ara en estoc. Ell, una infecció, probablement es desplaça a l'interior amb un diàmetre petit. Si es desplaçava un gran diàmetre, seria possible perforar el metall del cargol i cargolar-lo a la goma. A no ser que, és clar, no estic confós.

    L'amortidor (coixí) de l'hèlix estàndard (original) Suzuki DF-15 va girar. Segons els servents, un casquet reemplaçable no està inclòs a les peces de recanvi. Llançant una hèlix amb les pales intactes, la mà no s'aixeca El nostre país està ple de Kulibins. Això dóna lloc a la pregunta real: "Qui va tractar el problema, com? “. Refer sota la clau com a opció, que va acompanyada de perforació, ho deixo com l'últim.
    Aquest problema també s'aplica a altres marques de motors.

    A quin servei ho van dir? Purament curiós. Fins i tot tinc això al meu magatzem. Algú va demanar fa temps i no va venir a recollir-lo. Condueix amunt, el renunciaré a l'entrada, cosa rarament exigida. En general, els cargols s'enfonsen, però els amortidors estan vius.

    Rebuscant a la World Wide Web, sobre el tema de la substitució de la boquilla, em vaig trobar amb informació útil. Per tant, al tema vaig canviar el títol simplement a "reparació de cargols".
    Per tant, reparant un cargol d'alumini:
    0ixZmaENjHM
    Reparació de cargols d'acer:
    eq9PwAgDroQ i característica = relacionat
    U6FZzVj8FgA i característica = relacionada

    Shl. L'avi fa més consciència que el jove, l'equilibri és una cosa necessària.
    ZyZy. Vaig agafar el casquet a la meva hèlix. Alguns dubtes són turments. És comprensible fer un mandril. Hi ha un lloc d'aterratge, no hi haurà problemes.
    Quan es pressiona, el casquet es pot inclinar amb totes les conseqüències Crec que necessito un guia.
    Qui va fer què o com? No vull fer malbé la màniga.

    Fullejant la sala de xat per trobar un tema per a una persona, vaig decidir recollir els dispersos en un (per comoditat)
    [Enllaços només a membres del sindicat.]

    [Enllaços només a membres del sindicat.]

    Vaig recordar que no havia deixat informació sobre els casquilles, ho sento.
    Cargol de buje de l'amortidor Suzuki DF-15 (9,9)
    número de catàleg de funda original 58120-93701-000
    Catàleg de casquilles Solas designació SA-RB
    Els dos centres s'adapten a les hèlixs Suzuki i Solas

    En un moment, quan el rei Hammurami encara vivia, va argumentar que el temps dedicat a la pesca no s'inclou en la vida útil total. Així ho afirmen també molts ciutadans que els agrada dedicar part del seu temps lliure pescant.

    Normalment, la majoria dels pescadors tenen un vaixell. Molts vaixells, especialment els moderns, estan equipats amb motors de gasolina. I un vaixell sense motor, sobretot si cal pescar a les extensions d'un gran llac, es converteix en una càrrega que requereix uns costos, força i energia enormes per moure's. I aquí definitivament necessiteu un motor: gasolina o elèctric, sense diferència.

    No obstant això, cal prestar especial atenció al motor elèctric, perquè:

    • els elèctrics no necessiten oli ni gasolina per a la seva feina, la qual cosa vol dir que no hi ha gasos d'escapament, la qual cosa no perjudica la natura;
    • Els motors elèctrics són més petits, lleugers i consumeixen menys espai. Això és especialment cert si has de pescar lluny, i cada quilogram d'excés de pes sempre es nota;
    • són molt més rendibles que els seus homòlegs de gasolina en termes econòmics;
    • Els dissenys moderns s'acoblen en peces modernes desenvolupades amb tecnologies modernes, per tant, amb un pes mínim, tenen la màxima potència.
    Llegeix també:  Reparació de bricolatge de la caixa de canvis ZF 16

    Però aquestes declaracions tenen lloc en el cas que el propietari del vaixell ja tingui un motor elèctric i hagi experimentat al màxim aquests avantatges. Però i si no hi és? Per tant, has de fer-ho tu mateix.

    Molts propietaris d'embarcacions aventurers utilitzen un trepant o tornavís que funciona amb piles, ja que el disseny industrial d'un motor elèctric es basa en el mateix principi. La disposició bàsica d'aquesta unitat és gairebé la mateixa per a tots els models i té aquest aspecte:

    • la bateria és la font d'alimentació;
    • el motor elèctric actua com a motor d'embarcació;
    • una hèlix amb caixa de canvis és una eina de treball que assegura el moviment de l'embarcació a l'aigua;
    • unitat de control: consisteix en un mànec per girar la direcció del moviment i canviar la velocitat de rotació del motor elèctric.

    Gairebé tots els elements es poden trobar en un trepant o tornavís elèctric. En aquest cas, s'ha de tenir en compte el fet que els dispositius industrials tenen un disseny segellat, que permet que les unitats principals estiguin a l'aigua.

    Si utilitzeu un trepant elèctric, és convenient que estigui situat lluny de l'aigua. Aquest és l'únic problema, força greu, que requereix una solució tècnica. La menor entrada d'aigua a la unitat de control pot desactivar-la, cosa que provocarà l'aturada del vaixell.